את האור לא ניתן לעצור: לא תוכלו לו // חיים קליגר

    חיים קליגר No Comments on את האור לא ניתן לעצור: לא תוכלו לו // חיים קליגר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השעה 10:00 בבוקר, בעוד שעתיים הוא אמור לעמוד לפני שופט, במשרדו ישובים צוות אנשי עשייה ותכניות הפעילות לקראת י"ט כסלו וחג החנוכה עולים לדיון האחד אחר השני. השנה היא גם "שנת הקהל" לכן הכל צריך להיות בעוצמות מיוחדות, הוא אומר לצוות. חייבים למצוא להרחיב את הפעילות מהפעילות הסטנדרטית של כל שנה, הצוות מהנהן בראש ומעדכן על מהלכים מיוחדים שמתוכננים להשנה, הוא לא מסתפק, אומר עוד, דורש עוד, מעלה עוד הצעות ורעיונות, ואז כאילו מישהו או משהו מושך אותו לאחור, הוא מסתובב לרגע אל ארון הספרים שמאחוריו וברגע ניגש הוא אל ספר "צעירי אגודת חב"ד", הוא מעלעל בו ומצטט מתוך דבריו והוראותיו של הרבי. זהו רצונו של הרבי וכך אנו צריכים לנהוג, כל מה שנכנס תחת ההוראות של הרבי מקובל עליו.

    הרב אהרונוב ירצה עונש מאסר לצד קנס כספי גבוה

    כזה הוא הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ראש מפעל השליחות לארה"ק, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ויו"ר אגודת חסידי חב"ד, אין משהו או מישהו שיכולים לעצור מבעדו למלא את שליחות הקודש שהוא קיבל מהרבי, אין משהו שיצליח להזיז אותו מלקיים את ההוראות המפורשות שהוא, ורק הוא קיבל מפה הקודש. אם יש משהו שמטריד את שלוותו ומנוחתו זה כשהוא חש שהשליחות לא מתבצעת על הצד היותר טוב ובמלוא המרץ ו"השטורעם", השאר הם באמת דברים זניחים וחולפים מבחינתו. גם הצוות שיושב בחדרו יודע את זה ולכן כל דבר אחר, שיראה החשוב והבוער ביותר, לא יעלה לדיון, גם בשעות שלאדם אחר מן הישוב היו נראים הכי חשובים לשעות אלה שלפני הקראת גזר הדין.

    ואם לי, כמי שאינו נמנה על חסידי ליובאוויטש, עוד לא היה לגמרי ברור על איזו פלאנטה אנחנו יושבים, כשעל השולחן עולה משקה וכולם מאחלים "לחיים ולברכה" האחד לשני ופוצחים בשיר אני מבין שישנם עוצמות שהן הרבה מעבר להבנה שלי, כשבלבך בוערת האמונה היוקדת, כשאתה יודע שאתה מבצע את שליחותך מכוחו של המשלח ומכוחו אתה שואב את האנרגיות אז אין כלל שאלה של עצמיות, של איפה מקומי בכל הסיפור הזה, הכל נעשה מתוך הכוחות של המשלח שמסר בידיו האמונות של השליח את הכוחות ומינה אותו להיות זה שבשמו הוא יבצע את השליחות בארץ הקודש.

    אהרונוב הרצוג  צילום מאיר אלפסי

    הישיבה הסתיימה, הדי השיר עוד נשמעים באוזניים ובצורה מכובדת ומכבדת, כמי שמבצע עוד צעד טכני, עומד הרב אהרונוב אל מול השופט ושומע את גזר דינו, זה לא היה קל לאף אחד מהנוכחים באולם בית המשפט, אך נגמר הדיון שארך מספר דקות, עורכי הדין עוד התווכחו על ניסוחים מסויימים והוא כבר שוב שועט לעבר העשיה, כן, כזה הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב, הוא מבצע בקפידה את מה שמוטל עליו אך ראשו ורובו ובעיקר מוחו מכוונים מטרה, אין משהו או מישהו שיצליחו להזיז אותו משם.

    לכן, לכל חורשי רעתו, לכל אלו המנסים חלילה לפגוע במוסד השליחות הקדוש, לא תוכלו לו, לא תוכלו לו כי הוא חדור אמונה, לא תוכלו לו כי הוא פועל בכוח המשלח שהביע בו אין ספור פעמים את אמונו המלא. עדיף לכם להצטרף לעשיה הקדושה ולהיות מאלו העושים גם אם לעיתים הם טועים ולא מאלו שרק טועים ומטעים.



    0 תגובות